måndag 10 augusti 2015

Självkänsla nu

En bok som jag fullkomligt plöjde mig igenom när jag var på min resa i att bygga upp mig själv igen är Självkänsla nu av Mia Törnblom. Den är inte bara bra skriven och sann, utan har en rad övningar som man kan göra. De är helt fantastiska och man lär verkligen känna sig själv och ser sin omgivning med helt andra ögon. Man ser till och med sig själv i spegeln på ett helt annat sätt. Med ett leende på läpparna och antagligen med ett litet mantra man drar för sig själv medan man står där och bara fånler på ett behagligt sätt.

Visst. En bok gör inte biffen, men det hjälper till på vägen och jag kan verkligen varmt rekommendera den. Kostar inte många kronor och är helt klart värd både pengarna, tiden och kärleken man får till sig själv.




















Köp den är det enda jag kan säga för den är helt fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar